את כרטיס פלוס קארד יכול לקבל כל תושב מדינת ישראל, ללא צורך בחשבון בנק. הנפקת הכרטיס מבוצעת בהליך קל ומהיר ומותנית בזיהוי הלקוח ובאישורו.

התנאי הראשון להנפקת כרטיס פלוס קארד הוא קבלת מסמכים לאימות הזהות והתושבות.

על מנת לאמת זהות, יש צורך בצילום של דרכון או תעודת זהות.

על מנת לאמת תושבות, יש צורך בצילום של אחד מהמסמכים הבאים:

  • צילום חשבון מים, חשמל, ארנונה או גז משלושת החודשים האחרונים
  • רישיון נהיגה
  • תעודת זהות כולל ספח (אם לא נעשה בה שימוש כמסמך מזהה)

מידע על מסמכים רלוונטיים נוספים ניתן לקבל מול נציג המכירות במהלך הזמנת הכרטיס.

פלוס קארד הוא כרטיס מאסטרקארד בינלאומי לכל דבר, והוא מכובד בכל בית עסק וכספומט בארץ ובעולם שמכבדים כרטיסי מאסטרקארד. מדובר בעשרות מיליוני בתי עסק, כספומטים, אתרי מסחר אלקטרוני ועוד.

עם זאת, יש לזכור שפלוס קארד אינו כרטיס אשראי אלא כרטיס מסוג  debit. הוא נטען מראש וככזה יש לוודא לפני כל תשלום שהיתרה בו מספקת. בהיעדר יתרה מספקת עסקת הרכישה לא תוכל להתקיים.

אם הנכם נתקלים בבעיה, אנו עומדים לרשות לקוחותינו במגוון ערוצים, על מנת לתת את המענה והשירות היעילים ביותר.

על מנת ליצור תנאי שימוש נוחים וקלים, לרשות מחזיקי הכרטיס עומדות מספר אפשרויות:

  1. יישומון מתקדם הזמין להורדה בחנויות האפליקציות ב-Appstore וב-Google Play.
  2. אזור אישי באתר האינטרנט של פלוס קארד.

שירות לקוחות טלפוני הזמין בימים א’-ה’ מ-09:00 עד 17:00 ובימי ו’ מ-09:00 עד 13:00. במקרים של אובדן או גניבה ובמקרי חירום אנו זמינים 24/7 במוקד ייעודי לכך.

באזור האישי באתר האינטרנט והאפליקציה ניתן לבצע את הפעולות הבאות:


1. חסימת כרטיס
2. צפייה בפירוט עסקאות כולל פילוחים שונים
3. איתור נקודות קרובות בהן ניתן לטעון את הכרטיס
4. שחזור קוד סודי
5. צ’ט חי באפליקציה עם נציג במהלך שעות הפעילות, בלי לחכות על הקו לשירות לקוחות
6. שליחת כסף לכרטיס פלוס קארד אחר
7. צפייה בסטטוס הכרטיס
8. בירור יתרה עדכנית

אנו בפלוס קארד פועלים דרך קבע על מנת לשפר את ערוצי השירות למחזיקי הכרטיס שלנו . נשמח לשמוע הצעות לשיפורים נוספים.

במקרה של אובדן או גניבת הכרטיס יש לחסום אותו מיד כדי למנוע שימוש לא מורשה. ניתן לעשות זאת בכל שעה במהלך השבוע באמצעות האפליקציה, האזור האישי במחשב ושירות הלקוחות הטלפוני.

כן! הכרטיס יכובד בכל מקום בעולם המקבל כרטיסי מאסטרקארד. הכרטיס שלנו הוא בעל תקן האבטחה הבינלאומי EMV.

את האפליקציה ניתן להוריד בחינם בחנויות האפליקציות של אפל ואנדרואיד תחת השם “פלוס קארד”, או בלינק באתר שלנו בהתאם למכשיר שברשותך.

לכרטיס פלוס קארד יש שבב  EMV, תקן האבטחה הגבוה ביותר, ולכן עסקאות משיכה מכספומט מאושרות רק על פי שיטת אימות זו. בישראל עדיין קיים מספר קטן של כספומטים אשר אינם תומכים בתקן זה, ולכן לא תתאפשר מהם משיכה. עם זאת, יש כספומטים רבים שתומכים בתקן, ואותם ניתן למצוא באמצעות איתור כספומט באתר שלנו. ככלל, כספומטים אשר מאפשרים למשוך מט”ח תומכים, ככל הנראה, בתקן.

לא. זהו כרטיס נטען מראש (debit) ולא כרטיס אשראי, ולכן לא ניתן לשלם באמצעותו בתשלומים, אלא רק בעסקה אחת ובתנאי שהיתרה בכרטיס מספקת.

את הכרטיסים של פלוס קארד ניתן להטעין באמצעות העברה בנקאית או הפקדת מזומן באחת הנקודות המאושרות. למידע נוסף ניתן לגשת באפליקציית פלוס קארד ל”נקודות טעינה”, או לצפות ברשימת המיקומים באתר. אנו פועלים להרחבת נקודות הטעינה. אם אתם מחזיקים בכרטיס ונמצאים באזור ללא כיסוי, תוכלו לפנות לשירות הלקוחות לקבלת מענה מידי. עד כה, בין אלפי לקוחות פלוס קארד טרם נרשם מקרה שבו לקוח רצה להטעין את הכרטיס בעיר מסוימת ולא הצליח.

הכרטיס הינו שקלי, אך ניתן לשימוש בכל מקום בעולם לפי המטבע המקומי ובהתאם לשערי ההמרה במועד התשלום. שערי ההמרה שלנו נגזרים משערי מאסטרקארד העולמית, בנוסף לעמלת המרת מט”ח הנהוגה בכל כרטיס לפי מאפייניו.
פרטים נוספים ניתן לראות כאן

פלוס קארד מציעה סוגי כרטיסים רבים. לכל כרטיס מאפיינים ייחודיים ובשל כך העמלות משתנות. המידע אודות העמלות על הכרטיס נמסר ללקוח טרם ביצוע ההזמנה, ובמועד קבלת הכרטיס הוא מקבל עותק של תעריפון הכרטיס יחד עם תנאי השימוש.

פלוס קארד מציעה לקהל לקוחותיה סוגי כרטיסים רבים, כשלכל כרטיס מאפיינים שונים. רוב כרטיסי פלוס קארד מגיעים עם תוקף של חמש שנים, כאשר הלקוח יכול לבחור לבטל את הכרטיס בכל עת.