את הכרטיס שלנו יכול לקבל כל אזרח ותושב ישראל בין אם יש לו חשבון בנק או לא.
הנפקת הכרטיס מותנית בזיהוי הלקוח ואישורו בהליך קל ומהיר

על מנת שנוכל להנפיק לך כרטיס אנחנו צריכים לקבל ממך מסמכי זיהוי לאימות הזהות והתושבות.
כדי לאמת זהות אנחנו צריכים צילום של אחד מהמסמכים הבאים:
1. דרכון
2 תעודת זהות

כדי לאמת תושבות אנחנו צריכים צילום של אחד מהמסמכים הבאים:
1. צילום חשבון מים, חשמל, ארנונה או גז מהשלושה חודשים האחרונים
2. רישיון נהיגה
3. תעודת זהות כולל ספח (אם לא נעשה בה שימוש כמסמך מזהה)
* מידע נוסף אודות אילו עוד מסמכים אנו מקבלים ניתן לקבל במהלך הזמנת הכרטיס מול נציג מכירות

הכרטיס שלנו הינו כרטיס מאסטרקארד בינלאומי והוא מכובד בכל בית עסק וכספומט בארץ ובעולם אשר , מכבד
כרטיסי מאסטרקארד, מדובר בעשרות מיליוני בתי עסק, כספומטים אתרי מסחר אלקטרוני ועוד
אולם חשבו לזכור שזהו אין כרטיס אשראי אלא מסוג דביט נטען מראש וככזה יש לוודא יתרה מספקת על הכרטיס
טרם הרכישה אחרת העסקה תסורב.
אם כמחזיק כרטיס אתה נתקל בבעיה או שאלה אנחנו עומדים לרשות לקוחותינו במגוון ערוצים כדי לתת מענה ושירות הכי טוב שאפשר

כדי שיהיה למחזיקי הכרטיס שלנו הכי קל ונוח להשתמש בכרטיס העמדנו לרשותם:
1. יישומון מתקדם שזמין להורדה בחנויות האפליקציות (ל-IOS ולאנדרואיד)
2. איזור אישי באתר האינטרנט שלנו
3. שירות לקוחות טלפוני שזמין בימים א’-ה’ משעה 09:00 ועד 17:00 ובימי ו’ מ-09:00 עד 13:00
במקרים של אובדן או גניבה ובמקרי חירום אנחנו זמינים 24/7 במוקד ייעודי לטיפול במקרים כאלה.

באמצעות האיזור האישי באתר האינטרנט והאפליקציה ניתן לבצע את הפעולות הבאות:
1. חסימת כרטיס
2. צפיה בפירוט עסקאות כולל פילוחים שונים
3. איתור נקודות קרובות בהן ניתן לטעון את הכרטיס
4. שחזור קוד סודי
5. צ’ט עם נציג חי בשעות הפעולות מתוך האפליקציה מבלי לחכות על הקו לשירות לקוחות
6. שליחת כסף לכרטיס פלוס קארד אחר
7. צפייה בסטטוס הכרטיס
8. בירור יתרה עדכנית
9. צפיה בהטבות השונות הניתנות למחזיקי כרטיס פלוס קארד
ועוד הרבה דברים נוספים…

אנחנו פועלים באופן קבוע כדי לשפר את ערוצי השירות למחזיקי הכרטיס שלנו ונשמח לשמוע הצעות!

במקרה של אובדן או גניבת הכרטיס יש לחסום אותו מיד כדי למנוע שימוש לא מורשה בו.
ניתן לעשות זאת 24/7 באמצעות האפליקציה, האיזור האישי ושירות לקוחות טלפוני.

כן, הכרטיס יכובד בכל מקום בעולם המקבל כרטיסי מאסטרקארד. הכרטיס שלנו הינו בתקן אבטחה הבינלאומי EMV

את האפליקציה ניתן להוריד בחינם בחנויות האפליקציות של אפל ואנדרואיד תחת השם פלוס קארד או בלינק
באתר שלנו בהתאם למכשיר שברשותך.

הכרטיס הינו בעל שבב EMV בעל תקן האבטחה הגבוה ביותר ולכן בעסקאות משיכה מכספומט אנחנו מאשרים את העסקה רק על פי
שיטת אימות זו. בישראל עדיין קיים מספר קטן כספומטים אשר אינם תומכים בתקן זה ולכן לא תתאפשר משיכה בהם. בישראל ישנם
כספומטים רבים שתומכים בתקן וניתן למצוא אותם באמצעות איתור כספומט באתר שלנו. ככלל כספומטים אשר תומכים גם במשיכת
מט”ח הינם חדישים וככל הנראה תומכים בתקן.

לא, הכרטיס הינו כרטיס דביט מסוג נטען מראש ולא כרטיס אשראי ולכן אי אפשר לשלם באמצעותו בתשלומים אלא רק
בעסקה אחת ובתנאי שיש יתרה מספקת לעסקה על הכרטיס.

את הכרטיסים הנטענים שלנו ניתן להטעין באמצעות העברה בנקאית או הפקדת מזומן באחת הנקודות, המאושרות. למידע נוסף אפשר
לגשת באפליקציית פלוס קארד ל”נקודות טעינה” או לצפות ברשימת המיקומים כאן אנו פועלים באופן קבוע כדי להרחיב את כיסוי נקודות ה
טעינה. במידה והינך מחזיק כרטיס ונמצא באיזור ללא כיסוי אתה מוזמן לפנות לשירות לקוחות ומענה מיידי יינתן לך.
עוד לא קרה לנו שלקוח רצה להטעין את כרטיסו ולא הצליח בכל עיר בארץ.

הכרטיס הינו כרטיס שקלי, אך ניתן לשימוש בכל מקום בעולם לפי המטבע המקומי ובהתאם לשערי ההמרה במועד התשלום.
שערי ההמרה שלנו נגזרים משערי מאסטרקארד העולמית בנוסף לעמלת המרה מט”ח הנהוגה בכל כרטיס לפי מאפייניו.
פרטים נוספים ניתן לראות כאן

פלוס קארד מציעה סוגי כרטיסים רבים ולכל כרטיס מאפייניו הייחודיים לרבות העמלות עליו. המידע אודות העמלות על הכרטיס נמסרות
ללקוח במועד הזמנת הכרטיס טרם ביצוע ההזמנה והוא מקבל עותק של תעריפון הכרטיס יחד עם תנאי השימוש במועד קבלת הכרטיס.

פלוס קארד מציעה סוגי כרטיסים רבים לקהל לקוחותיה המגוון וכל כרטיס עם מאפיינים שונים.
רוב כרטיסי פלוס קארד מגיעים עם תוקף של חמש שנים והלקוח יכול לבחור לבטל את הכרטיס בכל עת.